Cenniki do pobrania
Reklamacje towaru

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. Jeśli z jakiś powodów jakość towaru budzi Twoje wątpliwości zgłoś reklamację, a rozpatrzymy ją w możliwie krótkim czasie. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Proces reklamacji

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Przed wysłaniem do nas towaru, który chcesz zareklamować wyślij dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji towaru, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy . Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

2. W ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: wymianę reklamowanego towaru lub zwrot pieniędzy wraz z kosztem dostawy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 30 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany towar. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na konto karty.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@artcel.pl Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot towarów zakupionych w Papeterra.pl

Reklamacje w zakresie świadczenia sprzedaży drogą elektroniczną

  1. Artcel Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Hurtowni internetowej, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić  Artcel Sp. z o.o. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Hurtowni Internetowej.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem hurtowni klient może zgłaszać pisemnie na adres: biuro@artcel.pl .
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem hurtowni.
  5. Artcel Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

Reklamacje w zakresie dostarczanego towaru krok po kroku

  1. Artcel Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
  2. W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę w przeciągu miesiąca od daty stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową sprzedaży.
  3. Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu, datę jej powstania oraz dodatkowe żądanie Kupującego.
  4. Do reklamowanego Produktu w celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji prosimy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię.
  5. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na własny koszt na adres Sprzedawcy Artcel Sp. z o.o., 03-215 Warszawa ul. Jagiellońska 88H hala nr 30. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane.
  6. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.
  7. Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
  8. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.

Plik do pobrania

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!

Magazyn:

ul. Jagiellońska 88

hala nr. 30

Fabryki Samochodów Osobowych Żerań

03-215 Warszawa


Godziny pracy biura wirtualnego:

Pon.- Pt  8:00-16:00

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl