Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. Jeśli z jakiś powodów jakość towaru budzi Twoje wątpliwości zgłoś reklamację, a rozpatrzymy ją w możliwie krótkim czasie. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Przed wysłaniem do nas towaru, który chcesz zareklamować wyślij dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji towaru, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy . Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
2. W ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: wymianę reklamowanego towaru lub zwrot pieniędzy wraz z kosztem dostawy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 30 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany towar. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na konto karty.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@artcel.pl Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Reklamacje w zakresie świadczenia sprzedaży drogą elektroniczną
- Artcel Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Hurtowni internetowej, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Artcel Sp. z o.o. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Hurtowni Internetowej.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem hurtowni klient może zgłaszać pisemnie na adres: biuro@artcel.pl .
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem hurtowni.
- Artcel Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Reklamacje w zakresie dostarczanego towaru krok po kroku
- Artcel Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę w przeciągu miesiąca od daty stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową sprzedaży.
- Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu, datę jej powstania oraz dodatkowe żądanie Kupującego.
- Do reklamowanego Produktu w celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji prosimy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię.
- Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na własny koszt na adres Sprzedawcy Artcel Sp. z o.o., 03-215 Warszawa ul. Jagiellońska 88H hala nr 30. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane.
- Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.
- Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
Magazyn:
ul. Jagiellońska 88
hala nr. 30
Fabryki Samochodów Osobowych Żerań
03-215 Warszawa
Godziny pracy biura wirtualnego:
Pon.- Pt 8:00-16:00
Informacje dodatkowe