Promocje
Treasury Beauty DL 220x110 mm, 110g, HK.  koperta ozdobna (kod ppp509)
Treasury Beauty DL 220x110 mm, 110g, HK. koperta ozdobna (kod ppp509)
0,86 zł 0,45 zł 0,70 zł 0,37 zł
szt.
Kaskad Sparrow Grey A4 Jasny szary papier ksero 160g 250ark (kod ppp248)
Kaskad Sparrow Grey A4 Jasny szary papier ksero 160g 250ark (kod ppp248)
26,99 zł 20,00 zł 21,94 zł 16,26 zł
paczka
Kaskad Owl Grey A4 Szary papier ksero 80g 500ark (kod ppp237)
Kaskad Owl Grey A4 Szary papier ksero 80g 500ark (kod ppp237)
26,99 zł 20,00 zł 21,94 zł 16,26 zł
paczka
Cenniki do pobrania
Najczęściej Zadawane Pytania

Jak sprawdzić dostępność towarów ?

Przy każdym z towarów znajduje się informacja o jego dostępności w magazynie:

- oferta stała z magazynu

- dostępny na zamówienie, jeśli szukasz czegoś oryginalnego możesz zamówić coś czego nikt w Polsce nie ma

– wyprzedaż

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia ?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę ?

Gdy wybierzesz dostawę kurierem wówczas dostawa zamówionego towaru będzie w następnym dniu roboczym, jeśli zlecenie będzie gotowe do realizacji do godziny 12:00. Zamówienia skierowane do realizacji po godzinie 12:00 mogą być zrealizowane w kolejnym dniu roboczym. Gdy wybierzesz Pocztę Polską czas dostawy będzie zgodny z regulaminem dostaw Poczty Polskiej – od 2 do 5 dni roboczych w zależności od wybranego rodzaju przesyłki. Gdy zdecydujesz się na odbiór własny, towar będzie gotowy do odbioru w godzinach od 8:00 do 13:00 dnia następnego (chyba że zostanie ustalony inny termin).

Czas realizacji zamówienia

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia, zadeklarowaniu formy płatności za pobraniem lub otrzymaniu przelewu, ewentualnie zweryfikowaniu Twojego wolnego limitu kredytowego, z Twojego zamówienia wygenerujemy magazynowe zlecenie przygotowania towaru do wydania. Realizacja zlecenia będzie trwała w zależności od ilości przyjętych zamówień, od kilkunastu minut do kilku godzin.

Po zakończeniu realizacji zamówienia towar zostanie przekazany do działu spedycji gdzie wygenerujemy dokumenty potrzebne do transportu lub wydania towaru z magazynu (w przypadku odbioru własnego). Po przekazaniu towaru do działu spedycji zamówienie będzie miało status zrealizowanego w drodze do odbiorcy.

Jakie występują formy dostawy ?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie towarów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

- firma kurierska,

- poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),

- odbiór osobisty.

- na terenie Warszawy dostarczamy przez posłańca w czasie do 3 godzi od przyjęcia zamówienia

Ile zapłacę za przesyłkę ?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu towarów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Jak zapłacić za zamówienie ?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

- przelew na konto bankowe,

- płatność za pobraniem,

- płatność gotówką przy odbiorze osobistym,

- płatność elektroniczna (przelew on-line),

- kredyt kupiecki.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie ?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Loteryjki 71 , 01-937 Warszawa, w godzinach od 8:00 do 13:00 w dniu następnym po przyjęciu zlecenia do realizacji.

Co to są kupony rabatowe ?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Co to jest przechowalnia ?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać towary, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Jeżeli wahasz się, czy kupić dany towar, a posiadasz konto w naszej platformie, zaloguj się i dodaj towar do przechowalni. Towary w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie towary. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?

Tak, na zakupione za pośrednictwem platformy towary otrzymasz fakturę VAT. Data wystawienia faktury VAT to data przekazania towaru do wysyłki lub przekazania towaru do wydania z magazynu. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Jak zmienić moje zamówienie ?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości, to znaczy do momentu przekazania towaru do wysyłki lub odbioru własnego. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie towaru do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej pod adresem e-mail: c6papier@c6papier.pl

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować ?

Możesz anulować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania, to jest do chwili przekazania towaru do wysyłki lub odbioru własnego. W momencie wysłania go pod wskazany adres, anulowanie zamówienia jest już niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej pod nr telefonu: 22 7430922

Gdzie jest moja przesyłka ?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić status Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych Klientów platformy, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

Czy sprzedawane towary posiadają gwarancję ?

Tak, towary dostępne w asortymencie naszej platformy posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

Mam problem z zamówionym towarem. Co teraz ?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod adresem e-mail: biuro@artcel.pl

Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym towar bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Towar specjalnie konfekcjonowany (przycinany lub pakowany) na zamówienie Klienta nie podlega reklamacji zgodnie z wymienioną ustawą.

Co się stanie gdy nie zdążę odebrać towaru z magazynu w ustalonym terminie ?

Sklep Papeterra.pl zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia gdy towar nie zostanie odebrany w ciągu 7 dni roboczych, lub naliczania kosztu składowania w wysokości 10 zł za jedno miejsce paletowe za każdą rozpoczętą dobę, oraz koszt kapitału w wysokości w wysokości 0,2% wartości towaru za dzień zwłoki w zapłacie za zamówiony towar.

Chcesz wiedzieć więcej ?  Skontaktuj się z nami !

502 360 393

502 203 797

Kontakt e-mail:

biuro@artcel.pl

Biuro Obsługi Klienta i odbiór towaru:

ul. Loteryjki 71

01-937 Warszawa

Godziny pracy biura:

Pon.- Pt:  8:00-16:00

 
 
Waluty
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl